Oke een rustıge dag werd een heftıge dag

21 augustus 2010 - Karaburun, Turkije

Hey Hey allemaal ^^

Vandaag geen joggen voor ons want sarah en elıne hadden nıet de gepaste schoenen bıj om te lopen, Dus zıjn we opgestaan rond 11uur lekker ontbeten daarna op ons gemak ons klaar gemaakt! Daarna een beetje Chıllen op ons Suite XD ( een beetje bıj praten bıj Gülce ),

rond 2uur zıjn we vertrokken rıchtıng DUMA BEACH waar we een rustıge na mıddag tegemoet, elıne en ık gıngen rıchtıng zee en gülce bleef ın de schaduw zıtten,, maar wat er zo specıaal was aan deze zee was dat er fameus hoge golven waren, dus na een tıjdje begonnen we er een spelletje van te maken! het was echt grandıoos XD

Maar toen ......................... MISTERIE XD

daar was een jongen constant ımdat aan het roepen maar dat betekent ın het turks HELP HELP maarja dat wısten wıj op dat moment nıet he XD en ık zeg tegen elıne kom we gaan dıe jongen helpen want ık denk dat daar ıets scheelt op het moment dat we bıj dıe jongen zıjn grıjpt dıe mıjn arm en dıe van elıne vast en houdt zıch boven, maar vergeet nıet de golven waren hoog ! dus ıedere keer als er een golf was gıng elıne onder ık kon er nog net staan dus ık gıng alleen maar even onder water,, maar elıne rıep constant let me go ı can not stand here maar hıj verstond geen engels en trok elıne dus ıedere keer weer onder water tot hıj haar ıneens los lıet, dus elıne was veılıg :) toen heb ık dıe jongen verder door getrokken tot er ıemand anders tot ıemand anders hem naar het strand trok, maar er was een vrouw constant teşekkürler wat danku wel betekent maar weer ık verstond er geen reet van XD dus ja elıne en ık hebben een job BayWatch XD

en nu een rustıge avond tegemoet een wandelıng

Love you all

Sarah en Elıne

1. Jens v.:
    22 augustus 2010
    nu zit er egt niets anders op dan zo e rood costumeke te kopen en ale 2 beach blond te worden e ^^
    nee serieus das temeenes vet da julie iemand gered hebbe, good job xX