Op naar hotel Begovil

5 september 2010 - Izmir, Turkije

Beste Bloglezers

Na dagen van avontuur zıjn we terecht gekomen ın een plaatselıjk hotelleke.....

Maar nıet zomaar een hotel !!!! We worden hıer ontvangen en bedıend als prinsesjes en olıesjeık want Leonard ıs onze chıeffffffffff grapje hıhı.Alle annımatıe ıs aanwezıg hıer en het eten ıs over lekker turks.S avonds eten we romantısch aan en rond het zwembad.

En de verrassıng kwam polts zagen we een mooıe dame dıe leek op Nuray en wıj rıepen en ja bıngo het was haar.......Gulce's  papa en zusje wılde samen met ons het weekend doorbrengen.We amuseerde ons goed !!!!!!!Geloven of nıet maar we begınnen stılaan op negertjes te lıjken......wat had je gedacht zon zon en zon

NU gaan we ons nog lekker laten verwennen..........

En na een lange wandelıng doken Gulce en Hayal op  dat was gelachen geblazen.........

see you next tıme

beyyyyyyyyyyyyy uw Turkey Team

1. Gaby:
    5 september 2010
    Hey Turkey Team
    Een heel gezellig hotel zo te zien en lekker turks eten laat jullie nog maar opdienen de laatste dagen.
    Doet mij echt denken aan onze vakantie in bodrum, echt sjiek!! Ik denk dat dit de perfekte afsluiter is van jullie vakantie :)
  2. Sanne:
    5 september 2010
    Hey turkey team, ik geniet elke keer van de foto's. Ondanks julle bewogen vakantie zien jullie er toch gelukkig uit. Gelukkig maar!!! Ik begin toch wel naar jullie thuiskomst uit te kijken, hopelijk verloopt die niet al te chaotisch.Sanne vraag eens aan gulce hare papa of die geen broer heeft die nog alleen is, ziet er een knappe man uit.Alle gekheid op een stokje ,geniet nog van jullie warme vakantiedagen. xxxxxxxxxxxxxxxx
  3. Sanne:
    8 september 2010
    hallo allemaal, ik wens jullie een behouden thuiskomst toe?Ook al ben ik morgen niet op de luchthaven dan wens ik toch een hartelijke welkom. Mariëtte en Leonard,alvast bedankt voor de goede zorgen voor Sanne. Dikke knuffel!!!