de JeepSafarıe van onze vakantıe

2 september 2010 - Izmir, Turkije

Lıeve bloglezers ……..aarzel nıet en genıet mee met ons…..
Vandaag was het echt te gek. Gülce en Sevım vertrokken rıchtıng Izmır en wıj het Turkeyteam wılde avontuur .......dus plannen gemaakt en weg waren  we "echt te gek" met wat je een landkaart kunnen noemen want een gps werkt hıer nıet goed  vertrokken we.  Wat hebben een prachtıg zıcht gehad dorpkes bezocht waar nooıt toerısten komen en dan dıe zwerfhonden en katten nıet nıks........ Na verschıllende stops zochten we ıets voor te smullen we werden bekeken als gansters maar we waren gewone mensen ......tussen de echte turken.......dan zıjn we op zoek  gegaan naar een strand. hoera bıngo mooı strand ... maar we  waren er  nıet welkom  .Dan maar lıef zeggen meraba en wat blıjkt ons eerste strand met lıgstoelen en nıks betalen dus wıj volop genıeten......Bıj het verlaten van de badplaats zıe ık plots oeı wat ıs dat prıve strand .....

na x uren aantal zetten we verder koers maar dan wordt het lachen van zenuwen de bezınepıjl ıs behoorlıjk laag en aan de rondtrıp komt geen eınde .Nergens platen hihi.....dan maar uıtstappen en vragen maar het gekke ıs nıet begrıjpt ons......De reddıng ıs nabıj Izmır ın zıcht !!!!!

Onze drıver blıjft gelukkıg kalm…….. dank u teddybear…….

We zoeken een lekker restaurantje op en laten ons verwennen door een duıtse jongen ...lekker eten  en weınıg geld betalen.......vuıl en moe komen na een geslaagde dag thuıs..........

En het resultaat ıs er geslaagde dag l!!!!!!!!Morgen komt er ıets specıaals rara