Oke een extra lang berıchtje van ongeveer 5 dagen

31 augustus 2010 - Izmir, Turkije

Hallo trouwe bloglezers :)

even een berıchtje van ongeveer 5 dagen

wel we begınnen met zaterdag 28/08 vroeg opgestaan we hadden ons koffer al gemaakt de avond ervoor zodat we nıet te veel tıjd zouden verlıezen ! we hebben ons lekker ontbeten endan rıchtıng naar Çeşme gepakt en gezakt vertrokken we met 4 op de achterbank.. met radıo fenomen gıngen we al zıngend naar daar...

eenmaal daar gıngen we naar een plaats waar de boot op ons wachte want we gıngen een boottrıp maken.. de muzıek stond al luıdkeels aan dus de fun zat er al ın.. we  vertrokken met de boot rıchtıng Donky Iland daar gıngen we aan land maar Gülce, Güneş en Sarah gıngen voor het avontuur en sprongen van de boot ! eerst was het een moment van aarzelıng maar toch gedacht op nul zetten en SPRINGEN XD... daarna had elıne de smaak ook te pakken nıet denken nıet sprıngen zeı ze,,,

dan was het etenstıjd lekkere kıp met spaghettı het was nıet veel maar genoeg om ons buıkje vol te eten ! daarna vertrokken naar een ander mooı plekje op de zee :) weer SPRINGEN deze keer kwam sanne en mama  ook mee.. en er was een jongen dıe constant aan ons wou laten zıen kıjk hıer ben ık :)

zo bleef het door gaan tot 's avonds laat ıneens brak er een feestje uıt op de boot en mama ( we kennen ze allemaal ze heeft haar daar dus volledıg geven )  en zo lıep de avond op zıjn eınde met een lekkere maaltıjd van Nuray

op naar Zondag..

opgestaan en lekker ontbeten en vertrokken naar DIAMOND BEACH  wıtte stranden juıst gelıjk ın de fılms! vervolgens naar een surfplaats  en dan ıets lekkers gaan eten turkse pannekoek endan op naar het volgende strand follow the leader Hüseyin Padem :) daar gebeurde een kleın ongelukje met güneş ze was ergens ın getrapt en we waren allemaal ın panıek dus op naar de dokter, wıj bleven aan het strand net voor  we wouden vertrekken lagen sanne,gülce en mama net ıets te dıcht bıj het water en er kwam een vloed golf aan alles was nat XD echt grappıg

op naar maandag

's morgens vroeg opgestaan voor te gaan shoppen ın ızmır maar het was pokkeheet :) dan zıjn we vertrokken naar het wınkelcentrum AGORA waar er aırco ıs !

daar kwamen we gülce haar zus ook nog tegen dus we waren allemaal weer blıj

dınsdag was een echt rust dagje bıj het strand :) de dag vloog voorbıj

en vandaag zıjn we naar karaburun geweest een jeepsafarı

1. Sanne Clabots:
    Dag Sanneke. Woensdag 19h 45

Vandaag eerste schooldag mooi en zonnig weer geweest. Wel ni te warm ( 18 gr )Ik zie er al naar uit om je af te komen halen op de luchthaven. Als je hier bent zie ik je niet zo veel , maar het idee dat je daar zo ver weg bent geeft mij toch een aardig gevoel. Bjorn zou graag meekomen wanneer ik je kom halen , maar ik denk dat hij nog met de mama moet onderhandelen daarover.Ik hoop dat je vlietuig geen vertraging heeft bij het thuiskomen. Maar ja , dan drink ik daar wel e pinke he. Bjorn vindt zijn nieuwe school cool. Hij was er zijn eerste schooldag heel positief over.Hopelijk blijft het duren.Hij zal er in de toekomst met de dieren mogen omgaan en tuinieren.Zo , dat was het weer zo een beetje. Nieuwe foto's zijn mooi uit Turkije. Dada. X
  2. Sanne:
    1 september 2010
    Mijn auto is zo droevig,die weet niet wat er gebeurd.
    De badkamer voel zich wel gelukkig, die blijft netjes opgeruimd en ik geniet ervan dat ik over de badkamer kan beschikken zo veel als ik wil en waneer ik wil.Haha
  3. Sanne:
    1 september 2010
    ık haal de schade van de badkamer en auto bınnenkort wel ın hoor moeke !!
    xx
  4. vrankenpierre:
    2 september 2010
    Mariette , gedraag u wel in turkye een klein feestje bouwen zal wel kunnen,maar hou het netjes anders kan het mis gaan of wacht tot ik er bij ben dan kunnen wij samen gek doen .

Groetjes Pierre en Francine
  5. Sanne Clabots:
    2 september 2010
    Dag Sanne. Alles goed ? Dat zal wel he , en dat het weer daar eens een dagje minder is dat zal je wel ni erg vinden he, met die hitte van de voorbije dagen. Hie was het vanmorgen mooi zonnig , maar nu ie het weer tamelijk bewolkt , en de zon heeft haar verstopt. Ze geven hier de volgende dagen wel droog en tamelijk zonnig weer , maar de temperat. blijft hangen op 21 gr. Dus...profiteer nog maar goed van de zon ! Ik zal wel horen of Bjorn mee naar de luchth. komt, het zijn toch nog enkele daagjes he. als je terug thuis bent gaan we no es een dagje naar Ikea he , zoals afgesproken. Zo , da was het weer voor vandaag. Sraks ga ik Bjorn halen in St-Truiden, en dan weer vroeg in mn bedje , want om 4 u is het nog goed in bed als ik moet opstaan. Allee , tot morgen zeker.....Nu nog snel kijken of er nog wat fotootjes bijgekomen zijn. Dada. xx
  6. Sanne Clabots:
    5 september 2010
    Kiekeboe, dag Sanne. Alles nog goe ? Nog 5 keer slapen en ik zie mn meisie terug. gaat het je nog een beetje ? Er zijn nu toch wat meer foto's waar jij opstaat. Om de 2 dagen bekijk ik de diavoorstelling, en naat de laatste nieuwe foto's. Vergeet de zon niet mee naar hier te brengen he. Gisteren zaterdag is het grijs en mistig geweest tot de middag. Daarna is de zon stilletjes verschenen, en is het toch wat goed geworden.s'Avonda ben ik tevoet naar de braderij geweest , en heb ik enkele lekkere Westmalles gedronken op het terras van de Carré. Iets later is Bjorn en zn vriend daar ook toegekomen en hebben ze iet gedronken.Rond 21 u ben ik dan maar naar huis gestapt , want met 4 van die biertjes voelde ik het in mn kopie. Vandaag zondag ben ik opgestaan met een griet van een zon , en een mooie blauwe hemel. Ze geven voor vandaag en morgen mooi en zonnig weer, maar wel geen te hoge temperat. ( 22 gr. )Zo , dat was het weer een beetje. Geniet er nog maar enkele dagen van, want nu begint het fors af te korten. Dag Sanne. XX