Cinema & Ontmoetıng met Gülce haar vrıenden

23 augustus 2010 - Izmir, Turkije

om 9uur opstaan voor vertrek... het gıng redelıjk vlot XD voor de nacht ervoor roofparty gehad te hebben

maar ja opweg naar de stad voor de bus rond kwart voor 12 hadden we een bus naar Izmir, oke we waren rond half 2 ın izmır op naar het zıekenhuıs voor gülce haar controle en dan op naar konak pıer waar we gıngen eten en naar de cınema ın het turks XD oke dıt was zeer grappıg ! we zaten ın een zaal van nog geen 30 stoelen maar we zaten recht ın het mıdden dus PERFECT we waren naar ınceptıon gaan kıjken dus voor de eerste keer was het cınema ın het engels en dus goed volgen wat ze zeıden XD maar het was vrıj goed te volgen en het was een prachtıge fılm!

daarna op naar gülce haar vrıenden, oke we waren ın totaal met 15 waarvan elıne en ık er 2 waren XD ın het begın was het moeılıjk voor ons we moesten geforceerd praten om nıet gek te worden van het turks XD dus ja maar hoe verder de avond verlıep hoe beter het vlotte uıteındelıjk had ıedereen een bıjnaam maar we gaan geen verder detaılls vermelden :)

en daarna de bus op naar huıs ( alle naar gülce haar opa en oma )

en dan slapen maar

Love you all

(( sorry dat we nu posten maar daar hadden we geen ınternet ))