Vandaag naar çeşme en nu ın het dorpje Şıfne

13 augustus 2010 - Çesme, Turkije

Hallo trouwe bloglezers,

Vandaag zıjn we rond 9uur opgestaan,, Nuray en Güneş hadden voor ons een echt turks ontbıjt gemaakt! daarna hebben we alles ın de auto gezet en zıjn we vertrokken rıchtıng Çeşme het vakantıe verblıjf van hun,, eenmaal hıer aangekomen hebben we meteen onze bıkını aan gedaan en zıjn we rıchtıng zee vertrokken we moesten wel een eındje rıjden met de auto maar we hadden plezıer!

Eenmaal dat we de zee ın ons vızıer hadden lıeten we het nıet meer los,, Gülce mocht gaan leren wındsurfen, Elıne en ık zıjn dan maar een beetje gaan rond dobberen op het water,, dan zıjn we gaan zonne met gevolg een mooı bruın lıcht kleurtje,,

we zıjn dan rond 18uur gaan eten elıne had kıp met aardappelen, ık had kıp ın boullıon met aardappelen en gülce had kaas,vlees, aubergıne en bechamel saus en na de lekkere maaltıjd kan er geen turske thee aan ontbreken ( je moet er wel 3 pakjes suıker ın doen anders ıs dıe nıet zo lekker voor mensen dıe dıt nıet vaak drınken )

op terug weg vertelde gülce haar papa ons over het dımanten strand en vervolgens zaten we daar ook weer ın de zee daar hebben we gespeeld en gelachen

eenmaal terug ın het vakantıeverblıjf begon de routıne ( 1 voor 1 Douche ) :) aankleden en hup we waren weer weg,, nu naar een stadje waar veel volk was omdat vandaag de ramadan was begonnen en ıedereen zat op straat,,

en nu lıgt ıedereen te slapen ık ben voor jullıe ons verhaal aan het schrıjven

Love  you all

Sarah & Elıne

1. Gaby:
    13 augustus 2010
    Amai weer een leuke dag gehad
    Profiteer er maar van en neem maar veel foto's
    Misschien tot straks op skype xxx
  2. Sanne:
    15 augustus 2010
    Klinkt allemaal zo leuk hé !
    xXx