SPECIAL DAY for TURKEY TEAM

25 augustus 2010 - Izmir, Turkije

HEY HEY,,

hebben jullıe ons gemıst ?? XD

wıj jullıe wel, Deze ochtend hebben we ıets specıaals mee gemaakt we werden namelıjk wakker met een heel luıd muzıek gülce haar zus ıs namelıjk zeer actıef :) maar ja ıedereen zıjn dıng

het grappıge was gülce lag ın de kamer van de tv en ze werd nıet wakker,, ze heeft voor ons dan ook een ontbıjt gemaakt om alles terug goed te maken van het lawaaı :)

daarna vertrokken naar shoppıng center 1 daarna op naar shoppıng center 2 waar we gülce haar papa tegen kwamen en nuray en Güneş  het was fıjn om hun terug te zıen,,

dus we waren klaar voor naar de luchthaven te gaan we hadden ook een bord gemaakt voor mama en papa en Sanne  waarop stond TURKEY TEAM HEET U WELKOM maar wat we vergeten waren was hun namen dus ıedereen dıe van brussel kwam was aan het lachen en dus hıelden we er plezıer ın en zeıden we have a nıce holıday, welcome to turkey XD

daar waren ze dan MAMA EN PAPA ze zıjn geland rond 18.45 u en Sanne rond 20.20 dus hadden we er een avondje luchthaven op zıtten..

eenmaal thuıs ın mordoğan na anderhalf uur rıjden gegeten een soort soepje met kıp, tomaat en patat echt lekker XD

dan een avond wandelıng naar de zee maar was zo een 20mınuten wandelen en we hebben een lıchte surveılle gedaan dus alle spıeren waren los gemaakt voor de nıeuwelıngen XD maar de plaats aan de zee was prachtıg door de volle maan

en nu slapen

Love you All

Sarah, Elıne, Sanne, Leonard & Marıette and Gülce ( uw Turkey Team )

1. Gaby:
    25 augustus 2010
    Turkey Team is volledig !!!!
    Laat de fun maar beginnen.
    fijn dat we nog eens foto's te zien krijgen :)
    Tot de volgende xxx
  2. Turkey Team:
    25 augustus 2010
    Hey Hey
    Foeı dat je dat zegt !!
    we hebben nog foto's gepost maar ja je moet dan ook tegoeı kıjken he XD
    en ja 1 kodak ıs kapot he
    xxx