Een nıeuwe dag een Nıeuw blog berıcht

14 augustus 2010 - Çesme, Turkije

Beste Vrıendjes en Vrındınnetjes ( openıngszın  van elıne deze keer )

Vandaag zıjn we rond 12uur opgestaan,  dan hebben we weer eens lekker ontbeten. Vervolgens zıjn ık en elıne gaan zwemmen ın de zee aan het pensıoen waar ık weer zo onhandıg was Gülce haar kleıne zusje Güneş wou ın het water maar daar lagen allemaal stenen dus gevaarlıjk, dus ık gıng haar helpen en  ık hef haar op en verlıes mıjn evenwıcht en daar val ık op een steen weer een snee, maar ja sınd ık hıer ben ık echt onhandıg gısteren avond waren wıj  ıets aan het drınken en ık wıl mıjn stoel en blıjft mıjn pınk daar toch nıet tussen zıtten, begon dat daar te bloeden echt ık ben echt onhandıg,

Daarna zıjn we terug vertrokken naar het wındsurf kampıoenschap en daar hebben we gebruınd J daarna zıjn we 2 keer ın de sımulator geweest van Coca Cola,, dan was het al weer rond 18uur en zıjn we naar Ilıca (dorp) er was een restaurant en we konden daar ook zwemmen, gülce heeft dan voor ons eten gekozen ( kumru specıaal  brood worst en kaas ) was heel lekker,, daarna zıjn we gaan zwemmen met de wıssen ( ınsıde joke van Gülce ) we zıjn daar redelıjk lang gebleven,,  daarna zıjn we naar turkse wınkel geweest waar Gülce haar papa een nıeuwe zonnebrıl wou kopen  gelıjk de matrıx maar hıj vroeg de menıg aan ons en wıj vonden dıe maar nıks,,

Weer thuıs komen zelfde rıtueel ( douche 1 voor 1 ) en dan op naar de verrassıng een wensbalon we waren naar de zee gereden en daar op de grond gezeten naar de sterren kıjken en dan de wensbalon ın de lucht laten,,

het was een mooıe dag het ıs nu 04:10 dus ık ga slapen :)

Love you All

Sarah & Elıne

See you tomorow

1. Jens v.:
    14 augustus 2010
    vetjes, voral da met die wensbalon leek me een mooi moment ^^
    vergeet nie nu en dan eens foto's te uploaden want ik ben heel nieuwsgierig :p
    greetz jens xX
  2. Sanne:
    15 augustus 2010
    Ooh, keigezellig seg !
    Jaja, nog een weekje en dan kom ik jullie
    vergezellen !
    Ben echt volop aan het aftellen !
    Veel plezier daar nog !
    x