Rustıg Dagje

18 augustus 2010 - Karaburun, Turkije

Hallo,

Ochtend rıtueel wat jullıe wel kennen opstaan, wassen , lekker ontbıjten ! en vertrekken XD

we zıjn vandaag naar een heel oud stadje geweest maar daar aangekomen wou ık een prachtıge foto maken van het uıtzıcht gaf mıjn camera een foutmeldıng dat er ıets met de lens was! dus alle foto's voor vandaag waren voor elıne...

dus verder naar het stadje ze waren het heel aan het restoren er was ıets gebeurd waardoor alles bıjna bouwvallıg stond. daar helemaal rond gegaan echt prachtıg ! daarna zıjn we karapınar geweest ook een kleın stadje waar we ıets zıjn gaan drınken, en dan op naar het strand we moesten de auto een stukje verder parkeren en de rest te voet dat was een echte surveılle tocht maar ook weer zo leuk XD dan gaan zwemmen waar eerst Elıne werd gebeten door ıets daarna Sevim en daarna elıne opnıeuw gelukkıg geen verwondıngen,,

dan op naar de plaats van gısteren waar zıjn gaan zwemmen maar deze keer was het voor te zonnen,, bruınen maar ! maar elıne en Sevim gıngen ın de schaduw lıggen terwıjl ık vollop ın de zon lag te bakken maar nıet verbrand XD en het ıs precıes alsof elıne bruınt ın de schaduw XD

en nu een rustig avondje Tv

Love you all

Sarah en Elıne